It is currently 20 Oct 2017, 16:17

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 7411 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 495  Next
Author Message
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 07:38  
F1 Rookie
User avatar

Joined: 09 Apr 2010, 09:14
Posts: 651
Location: finland
LadyR wrote:
apple wrote:
SpaMaster wrote:
Here they are! The nomads that follow , the mumbling Nordic.. :p

:lol: :blink: At the moment you said that I started to imagine a buch of nomads dressed long black capes with Red Bull haps, walking from Jordania to Turkey.. ''hmm'' it could be funny picture...


Oh great....that imagination is perfect for a grey and rainy morning like here! Thx for that! :thumbsup: :zz:
But I think, the nomads wouldn't be amused, when I join, cuz I still have only my red KR-Ferrari-cap..... :blush:

Welcome...rainy? Well, we have here a perfect morning, sun shines and temperature is ...err..rising. :blink: Bugger, -2.
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 07:40  
F1 Rookie
User avatar

Joined: 09 Apr 2010, 09:14
Posts: 651
Location: finland
Moominpappa wrote:
apple wrote:
oh, I see you have been quarrelling with women before :n :lol:

What other could even think, when take into consideration that I am been married almost eleven years :S

Yeah, the time flies... :O I have been married almost twenty years... :blink:
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 07:54  
F1 Routinier
User avatar

Joined: 09 Apr 2010, 09:47
Posts: 4316
LadyR or someone from Germany could you help please

http://www.20min.ch/people/internationa ... s-29419613

Thanks :hug:
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 07:56  
F1 Driver
User avatar

Joined: 08 Apr 2010, 20:11
Posts: 1183
Location: Finland
apple wrote:
Moominpappa wrote:
What other could even think, when take into consideration that I am been married almost eleven years :S

Yeah, the time flies... :O I have been married almost twenty years... :blink:

As we can see: all Kimi fans are teenage girls :thumbsup:

_________________
I miss a babysitter
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 08:59  
F1 Driver
User avatar

Joined: 09 Apr 2010, 18:46
Posts: 1163
Location: Hungary
Moominpappa wrote:
apple wrote:
Moominpappa wrote:
What other could even think, when take into consideration that I am been married almost eleven years :S

Yeah, the time flies... :O I have been married almost twenty years... :blink:

As we can see: all Kimi fans are teenage girls :thumbsup:


Sure... wish I was :lol:

I have been married since 2001... :zz:

_________________
Image
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 09:58  
Kriss wrote:
LadyR or someone from Germany could you help please

http://www.20min.ch/people/internationa ... s-29419613

Thanks :hug:


Here I am to help you, so here's a lil summary, I hope it's helpful for you :wave: :

So the singer Milow, who had a concert in the Volkhaus of Zurich. Kimi visited the concert, so obviously he is Milow fan :O , and after the gig Kimi invited Milow to make party with him and his friends. Kimi had rent a bar for this night. Milow was impressed and accepted the invitation and it must have been a funny night.

:shhh:
   
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:00  
Moominpappa wrote:
apple wrote:
Moominpappa wrote:
What other could even think, when take into consideration that I am been married almost eleven years :S

Yeah, the time flies... :O I have been married almost twenty years... :blink:

As we can see: all Kimi fans are teenage girls :thumbsup:


:blush: Oh yeah, but I'm already 19...oh bugger I'm too old for that stuff! :blush:
   
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:01  
GP2 Driver
User avatar

Joined: 13 Apr 2010, 20:02
Posts: 331
Location: England
Thanks LadyR :) What kind of music does Milow do? :)

_________________
Image
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:07  
F1 Routinier
User avatar

Joined: 09 Apr 2010, 09:47
Posts: 4316
Thanks a lot LadyR :hug:

Milow-Konzert in Zürich
http://www.youtube.com/watch?v=h8XppBWHYi0
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:07  
ish678 wrote:
Thanks LadyR :) What kind of music does Milow do? :)


Well I would say it's kinda pop/rock, alternative and singer-songwriter genre....

Here you can find more information abotu him and also his music:

http://www.last.fm/music/Milow?ac=milow&setlang=en


:)
   
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:09  
Kriss wrote:
Thanks a lot LadyR :hug:

Milow-Konzert in Zürich
http://www.youtube.com/watch?v=h8XppBWHYi0


Oii...cool, thx....Kimi was there, so cool! :cool: !Great!
   
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:15  
GP2 Driver
User avatar

Joined: 13 Apr 2010, 20:02
Posts: 331
Location: England
LadyR wrote:
ish678 wrote:
Thanks LadyR :) What kind of music does Milow do? :)


Well I would say it's kinda pop/rock, alternative and singer-songwriter genre....

Here you can find more information abotu him and also his music:

http://www.last.fm/music/Milow?ac=milow&setlang=en


:)



Thanks for the info - I always had Kimi down as being into heavy thrash metal....and Eminem...... :lol: :p

_________________
Image
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:18  
ish678 wrote:

Thanks for the info - I always had Kimi down as being into heavy thrash metal....and Eminem...... :lol: :p


Welcome...don't hesitate to ask me, if you have some German article to translate! :)

Yeah, maybe he decided to make new musical experiences....btw, I read once, that he loves U2 as well!
   
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:20  
GP2 Driver
User avatar

Joined: 13 Apr 2010, 20:02
Posts: 331
Location: England
U2? Good choice, I don't think anyone can hate U2 though :lol:

_________________
Image
 Offline Profile  
 
 Post subject: Re: Kimi Red Bull Rally Monster
PostPosted: 14 Apr 2010, 10:29  
ish678 wrote:
U2? Good choice, I don't think anyone can hate U2 though :lol:



Oh I know people, how hate U2! Can't really understand it, they are just great! :)

Oh Kimi and U2 together reminds me always on the pic I created around 1 year ago:

http://img638.imageshack.us/img638/7043/39756330.jpg

I took those lines from the song! :blush: :zz:
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7411 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 495  Next

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
Jump to:  
cron

F1Zone.net is proudly powered by phpBB